onsdag 19 september 2012

Plugga plugga plugga plugga - Call me Plugghäst!

Hai hai jaow! Sandrööp och jag har pluggat spanska via Skype typ i två tre timmar, FAN VAD VI ÄGER PÅ DET!
Och just nu är det glosboken.se in my heart 4-ever!! ♥
Utan den sidan skulle jag totally rökt imorgon o.e

Men jag kom preeeciiiisss ut ur duschen och nu väntar jag på att Sandra ska duscha klart XD
Sen blir det att göra lite på SV presentation som visst skulle vara inne imorgon, men jag är klar
*host host* Eller inte...

Hade  redovisning på Mayafolkets talsystem förut idag också, gick väl helt okej, blev lite flummigt bara...

Fortfarande inte svar från ************** och ************, bajs på det! :/

Och nu så kom jag på att jag lovade att skajpa med Kim om ************ !!! Men det får vänta till imorgon ...

Men aa ' - '

BYYEYEYEYEY!!!!

(BTW SÅ ÅT SANDRA DORITOS FÖRUT OCH JAG TROR ATT JAG DÖR VILL HA NUUUU!!!!!!) :CCC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar