onsdag 26 september 2012

LAAIIVVVHJJJJ

Jaow, skajpar med Sandra, LAJVADE idag!! yeyeyeyeyyeyeyeyeyeyyey KUUL MEN JOBBIGT SOM FAN!

Var ju arr och sprang runt och ja, blev rörigt och flera stycken lysande inte och bara sabbade lite. Men det var ändå kul.
Blev lite kaos dock när någon drog i snabbduschen som man använder på NO när någon fått syra eller liknade på sig, och det fanns ingen golvbrunn! Så då fick alla städa XD Men det var helt ok, alla samarbetade så det gick bra. Sen så ramlade någon in i brandsläckaren som saknade ett spärrgrej så det sprutade skum XD Men det fixade lärarna :)

Men annars, lyckat. Några som inte ville och bara satt och mobbade sig, så aaa :D

Men jag är trött som en fisk och har massa läxor men jag orkar inte för jag typ halvsover och ont i huvudet men det får väl gå...

Min karaktär Siri  Crouch, badass vakt som typ inte bryr sig och bara är allmänt elak. Väldigt kul och annorlunda för mig att spela, men det gick faktiskt väldigt bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar