lördag 6 oktober 2012

Fotorund med Sandra!

HAII HAIII!
Har spelat Slendahhr med Sandra och massor av andra ruliga personer via skype igår, fast typ igen spelade XD Några spelade Amiehgfoörh saken och sen så typ flummade vi, läste FML's typ halva natten, så jävla kul! ♥

Men jag typ sket på mig lite när vi spelade för jag hade precis fått en lapp och då började hela skrrmen vibrera och typ låta och sen kom Slender så jag skrek som en stucken gris XD
Alla bah: VAD HÅLLER DU PÅ MÄÄÄ!??!?!?

Ahahah ♥

Idag så har Sandra och jag bara slöat och typ spelat MC och byggt västa ÄPPIIKKKK trähuskojje saken ! Blev svincool :)♥ (Ahaha nördig jag låter ♥)

Men sen så gick vi ut och fotade och jag fick låna bästa pappas kamera! Blev några fina bilder faktiskt, sitter och redigerar några just nu ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar