torsdag 25 oktober 2012

Oh se de snöar...

Fakk yäh mobbadbild.se helt enkelt.. :3 ✌

Ahah WTF? SNÖ XD

Fast det är mysigt.

Imorgon ska jag gå till skolan värsta ISBJÖRNE med min nya jacka och typ polarvantar och halsduk och allt som går bah: WIHOO BITCHES DA SNÖMAN IS COMMING FOR YA, JUST SAY'N

Btw så vann Sandra, ja å Julia på rymmen igår...
Jag citerar Ingrid:
Och det allra coolaste var att.... SANDRA, JULIA OCH LINNÉA VANN HELA SKITEN!!! Dom vann över alla Norrköpings konfirmandgrupper, det är galet coolt!

Trolololo tycker jag med X)

Men alltså, vi var jagade och leta bibliska personer och hade choklad till mutor och Sandra typ gled på knä på asfalt och Julia faceplantade och kunde knappt gå men vi fick 7/8 underskrifter och VANN OCH VI HETE HESTARNA MED DOM SA HÄSTARNA XD

1 kommentar:

  1. Hihi, jaa jag tycker att det var hur coolt som helst att ni vann ;D ♥

    SvaraRadera