lördag 20 oktober 2012

Sova sova sooova

Ser drogad ut...

Är var jag vill göra just nu...

Vaknade kl 8. men har bara legat och softat fram tills nu typ, tittar på tv, läser, tumblar och tuggar tuggumi.
När Erki kommer hem från träningen ska vi skära ut en pumpa (Mamma köpte väääärldens fäinaste pumpa, såååå underbart gullig!!!) och sen så ska jag städa rummet. Fyller ju år imorgon så det måste ju se snyggt ut ;)

Tog föreseten ner ALLA mina affischer från min vita vägg igår, så nu är det vitt och tomt, men det känns bra. Satte upp några på andra väggen och la ner resten i en låda :)

Aha aa, känner mig lite flummig just nu, längtar sååå tills imorgon, fast ändå inte, för sen är det måndag X(
VILL INTEEEE...

wää...

▲ Manteln
 ❙ Staven
❍ Stenen

Bye bye fina fiskarna ☁

P.S HATAR när dom översätter Throw up till Kasta upp, såååå fult! Bah:
OMG GONNA THROW UP!
HERREGUD JAG KOMMER KASTA UPP!

FUUUUUULTTTT!!!

Avskyr btw när folk kastar upp :cc Det är äccckliiigt (Ahahah fobi.se....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar